.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح آمايش صنعت و معدن در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: اجراي طرح آمايش صنعت و معدن مازندران از طريق كلنگ زني دو پروژه در شهر‌هاي سلمان‌‌شهر، تنكابن و آمل شدت گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مصطفي مهدي نژاد ظهر امروز در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان مازندران اظهار داشت: دولت اجراي 35 طرح آمايش صنعت و معدن را در استان مازندران به تصويب رساند كه تاكنون بعد از كلنگ زني دو پروژه در دو شهر استان، اجراي اين طرح در شهر‌هاي بهشهر و بابل به مرحله اجرايي رسيده است.
وي از اختصاص 57 هكتار زمين براي توزيع متوازن صنعت در مازندران خبر داد و تصريح كرد: براي عملي كردن 35 طرح آمايش صنعت و معدن استان مازندران، 578 ميليارد تومان اعتباز از طريق تسهيلات بانكي در نظر گرفته شده است.
مهدي نژاد مازندران را از استان‌هاي كمتر توسعه يافته برشمرد و بيان داشت: با اجراي اين طرح در قالب آمايش صنعت و معدن توسعه نيافتگي مازندران در صنعت و معدن تا حدودي جبران خواهد شد.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران تأكيد كرد: از بيست و هفتم خرداد تاكنون 258 متقاضي ايجادي در بخش صنعت و معدن مازندران در قالب طرح آمايش ثبت نام اينترنتي كردند.
سرپرست بانك كشاورزي استان مازندران نيز در اين جلسه گفت: با توجه دولت به بخش كشاورزي و اختصاص اعتبارات اين بخش بانك كشاورزي مازندران و اجراي درست قوانين مربوط به انضباط مالي از رتبه 26 سال 84 به رتبه پنجم در سال گذشته رسيده است.
محمد رضا بهشتي از اجراي طرح كارورزي براي ايجاد پست مشاوره و راهنما در شعب بزرگ بانك كشاورزي مازندران خبر داد و بيان داشت: در اين طرح سعي مي‌شود از فارغ التحصيلان وابسته به علوم بانكداري استفاده شود.
وي تاكيد كرد: به دنبال استمهال وام توسط دولت به كشاورزان آسيب ديده ناشي از سرماي سال گذشته 200 ميليارد تومان از اين تسهيلات كشاورزان به مدت دو سال تمديد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.362 seconds.